Fri frakt över 1000 SEK & förlängt öppet köp till 31.01.25
Swish & faktura via Klarna
4.6/5 betyg 670 000+ recensioner
icon-my-pages
icon-icon-cart
icon-hamburger
image

Returer, byten & reklamationer

Är du i behov av tips på hur du returnerar, byter eller reklamerar? Vi hjälper dig 😇

Returer, byten & reklamationer

Är du i behov av tips på hur du returnerar, byter eller reklamerar? Vi hjälper dig 😇

Returer, byten & reklamationer

Är du i behov av tips på hur du returnerar, byter eller reklamerar? Vi hjälper dig 😇

Förlängt öppet köp till 31/1-25

En hjälpande hand om produkten inte var rätt för dig

Vad som händer efter att du fått din order, är för oss lika viktigt som innan den är slutförd. Se hit för information om hur du returnerar, gör ett byte eller reklamerar en produkt. Och givetvis erbjuder vi alltid fri frakt vid köp över 1000 SEK och 30 dagars fria returer!

image

1. Registrera din retur

Registrera din retur eller ditt byte via vår digitala returcheckout.

Registrera här

Här anger du vilken vara/varor du önskar returnera samt returorsak. Om du önskar byta  storlek så anger du även detta.

image

2. Paketera varorna

Packa ner de registrerade varor du vill returnera eller byta. Klistra på den förbetalda returetiketten över den gamla fraktetiketten.

Returnerar du med Budbee eller EarlyBird då skickas ingen retursedel med.

image

3. Lämna in till ombud

Lämna in paketet till det frakt- bolag som står på returetiketten. Spara kvittot tills du fått en retur - bekräftelse via mejl

image

Om du har valt att betala med faktura, kontakta Klarna för att pausa din betalning. Om du har valt en annan betalningsmetod sker din återbetalning automatiskt när din retur har blivit godkänd, vanligtvis inom fem arbetsdagar.

Har du ytterligare frågor eller funderingar kring returer, byten eller reklamationer?

Mer att djupdyka i

×